Kvalita

Kvalita kdekoľvek a vo všetkom
Naším poslaním je minimalizovať nepríjemnosti zákazníkov. Naši zákazníci preto určujú našu kvalitu. V pravom duchu Kaizen sa toto poslanie nikdy nekončí.
  • Hlasy našich zákazníkov


    Naši zákazníci sú najdôležitejšími ľuďmi, ktorých treba počúvať, keď ide o pochopenie toho, čo znamená kvalita Toyota. Ich nezávislé názory a skúsenosti s ich vozidlami nám napovedajú, či sa naše ciele v oblasti kvality plnia. Ich spätná väzba nám poskytuje reálne informácie, ktoré potrebujeme na zlepšovanie a výrobu stále lepších vozidiel.

    Vždy sme pripravení počúvať hlasy našich zákazníkov a venujeme rovnakú pozornosť kritike ako pochvale.Kvalita sa netýka len produktov, ktoré dodávame, ale aj kvality práce, ktorú vykonávame vo všetkých oblastiach našej činnosti a pre všetkých "interných" zákazníkov.

  • Hlasy zamestnancov


    Ľudia, ktorí pracujú v našich výrobných závodoch po celom svete, sú veľmi osobne hrdí na to, čo robia. Ich odhodlanie odvádzať čo najlepšiu prácu na každom kroku je základom toho, aby sme našim zákazníkom dodávali výrobky najvyššej kvality. Každý člen našej pracovnej sily chápe, že je dôležité, aby sa nekvalita nikdy neprenášala do ďalšej fázy procesu. To znamená, že problémy riešime v okamihu ich vzniku, čím predchádzame vzniku vážnejších problémov. Tento prístup sa uplatňuje od výskumu a vývoja, cez výrobu až po popredajné služby a dokonca aj medzi našimi pracovníkmi v kancelárii.

"Kvalita je výsledkom úsilia všetkých.".

Peter Rade, viceprezident pre kvalitu spoločnosti Toyota Motor Europe

  • Kvalita je všade a vo všetkom

    Kvalita je pre nás základom všetkého, čo robíme. V súlade so zásadou kaizen sa vždy snažíme nájsť spôsoby, ako dosiahnuť zlepšenie. Vďaka tomu si môžeme byť istí, že našim zákazníkom poskytujeme výrobky a služby najvyššej kvality. Pri prechode na spoločnosť zameranú na mobilitu zostávame verní nášmu dedičstvu kvality a usilujeme sa o rovnakú úroveň kvality vo všetkom, čo robíme. Od toho, ako komunikujeme s našimi zákazníkmi v tomto neustále sa meniacom digitálnom svete, až po dosiahnutie uhlíkovej neutrality. 


  • Naša filozofia kvality

    Náš prístup ku kvalite je založený na filozofii Jikotei Kanketsu: "zabezpečiť, aby sa chyby nikdy neprenášali do ďalšieho procesu." Znamená to, že každý zamestnanec preberá zodpovednosť za kvalitu svojej práce. Ktokoľvek, vrátane našich pracovníkov v závode, ktorý identifikuje problém v súčiastke alebo procese, môže upozorniť a potenciálne zastaviť výrobu, aby sa mohlo nájsť riešenie. Výsledkom je konzistentná kvalita v každej fáze každého procesu.


  • Pýtajte sa päťkrát "prečo

    Vo všetkých výrobných procesoch sa snažíme o "nulovú chybovosť". Problémy nám dávajú príležitosť na zlepšenie a zabezpečenie dobrej kvality. Preto je dôležité zistiť hlavnú príčinu, keď sa niečo pokazí, aby sa to dalo napraviť a predišlo sa tomu. Z tohto dôvodu sa v každej záležitosti päťkrát pýtame "prečo".

  • Od konceptu k zákazníkovi

    Naše ideály a hrdosť na našu výrobu budú aj naďalej zabezpečovať, aby v každej fáze, od návrhu, vývoja a výroby až po používanie zákazníkom, boli naše vozidlá najvyššej kvality, odolnosti a ekologické.

  • História a tradície kvality

    Od prvého dňa Toyota uprednostňuje vysokú kvalitu svojich produktov a služieb. V priebehu rokov sme zaviedli zásady a procesy, ktoré zabezpečujú, že sa úroveň našej kvality neustále zvyšuje.